Šperky Swarovski

Swarovski je tradiční rakouská značka šperků, kterou založil Daniel Swarovski v roce 1895.

Společnost Swarovski Crystals je hlavní částí celkového podnikání společnosti Swarovski s cca 3 000 prodejnami ve více než 170 zemích po celém světě, 29 000 zaměstnanci a obratem kolem 2,7 milionu EUR za rok 2018.

Společnost dnes provozuje pátá generace potomků Daniela Swarovského a nadále se zaměřuje na dekorativní a elegantní vintage styl.

watch 4739167 1280 - Šperky Swarovski

Kvalita šperků Swarovski

Swarovski Crystals nabízí šperky a ozdobné krystaly všech cenových a kvalitativních řad. To je jeden z mnoha důvodů, proč je značka tak populární – má něco pro téměř každého.

Protože společnost Swarovski vyrábí své krystaly z různých materiálů, jako je křemen, písek, minerály a olovo, jsou schopny zachovat všudypřítomnou jiskru a trvanlivost, která mnoha přírodním krystalům chybí.

Barvy v krystalech Swarovski jsou obvykle vytvářeny chemickými povlaky, které jsou také působivě odolné a při správné péči vydrží celý život.

Jako každý přírodní krystal, i krystaly Swarovski podléhají opotřebení – je třeba je chránit před jakýmkoli fyzickým poškozením, neměly by být po delší dobu vystaveny přímému slunečnímu záření a měly by být pečlivě a často čištěny.

Stručně řečeno, udržujte své šperky Swarovski mimo sluneční paprsky a čistěte je často, ale pečlivě teplou a jemnou mýdlovou vodou.

Jak poznat skutečné šperky Swarovski?

Díky popularitě značky Swarovski je přirozené, že v obchodech s klenoty online i v kamenných prodejnách existuje spousta napodobenin. I velké obchodní řetězce neváhají svým zákazníkům někdy nabídnout padělky, takže je důležité, abyste vždy nakupovali od renomovaných prodejců.

Nejjednodušší je se při nákupu ujistit se, že je šperk opatřen logem Swarovski, které je vyryto na originálních produktech. Jedná se o logo ve tvaru lichoběžníku, které je vyryto uvnitř některých krystalů Swarovski.

Proč jsou šperky značky Swarovski tak populární?

Swarovski existuje na velmi dobře zvoleném místě na trhu šperků. Nabízejí vysoce kvalitní umělé krystaly a drahokamy, které velmi dobře napodobují přírodní diamanty a drahokamy a přitom jsou za zlomek ceny. A místo toho, aby Swarovski prodával své krystaly jako imitace za nízkou cenu, proměnil je v samotnou značku a etabloval se jako globální lídr v oblasti „vysoce kvalitních, ale cenově dostupných“ šperků.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *